Internationaal goud voor bezoekersfilm van Brouwerij Lindemans

CANNES CORPORATE MEDIA & TV AWARDS

Vrijdag 5 oktober 2018 — De winnaars van de 9de editie van de Cannes Corporate Media & TV Awards zijn bekend. Na de bekroning van Framboise Lindemans op de World Beer Awards vorige week, heeft Brouwerij Lindemans nu Internationaal Goud voor zijn bezoekersfilm in de wacht gespleept.

“Awards winnen is altijd fijn, zegt Geert Lindemans, samen met zijn neef Dirk de 6de generatie aan het hoofd van de brouwerij. “Onze bieren vallen elk jaar in de prijzen, maar om nu ook bekroond te worden met een bedrijfsfilm, toont aan dat we op goede weg zijn bij Lindemans, op alle gebieden.”

“We hebben samen met ons reclamebureau Emakina en productiehuis Lapino Albino best wat tijd gestoken in de film, omdat we veel belang hechten aan de geschiedenis van de brouwerij en het respect voor de eeuwenoude brouwmethode die we gebruiken voor onze lambiekbieren, zegt Dirk Lindemans. Met de recente uitbreidingen, de stijgende productie en export en de erkenningen die onze bieren krijgen, is dit een extra kriek op onze taart.

De Cannes Corporate Media & TV Awards bekronen jaarlijks ‘s werelds beste bedrijfsfilms, online producties en documentaires in de Europese hoofdstad van film en reclame, Cannes.

De bekroonde film hieronder.

Welkom bij de Lindemans familie! NL version