Lindemans valt stevig in de prijzen op Brussels Beer Challenge

4 gouden medailles en de hoofdprijs ‘International Revelation’ voor de Oude Gueuze Cuvée René Special Blend 2010

Maandag 21 november 2016 — Na de indrukwekkende oogst op de World Beer Awards enkele weken geleden, valt Lindemans opnieuw stevig in de prijzen op de Brussels Beer Challenge. De resultaten van de 3-dagen-durende proeverij door 80 experten van over de hele wereld werden vandaag op de Horeca Expo in Gent bekendgemaakt.

En net als op de World Beer Awards, vallen de Lindemans bieren in de smaak van de kenners.

De resultaten van de jury:

Winnaar van de categorie "Old style fruit beers": Oude Kriek Cuvée René

Winnaar van de categorie "Fruit beers": Cassis Lindemans

Winnaar van de categorie "Herb & Spice": Spontanbasil

Winnaar van de categorie "Old-style Gueuze Lambic ": Oude Gueuze Cuvée René Special Blend 2010

En de allermooiste prijs van de Brussels Beer Challenge: de ‘International Revelation COMAC Trophy’, (de beste van alle goud-winnende bieren) gaat naar de Oude Gueuze Cuvée René Special Blend 2010

“We zijn uiteraard heel blij met deze appreciatie”, zegt Geert Lindemans, General Manager van de brouwerij. “Vooral omdat we in elke categorie van de bieren die wij produceren met de hoofdprijs gaan lopen. Het is een mooie beloning voor ons werk, waarbij we de rijke traditie van complexe, authentieke lambiekbieren durven koppelen aan innovatie.”

Iedereen die graag zelf eens komt proeven van de ‘Cuvée René Special Blend 2010’, kan dat doen op de stand van Lindemans op Horeca Expo Gent. Want het bier is hopeloos uitverkocht in de winkels.

Interviews?

Indien u interesse heeft in een interview met Geert en Dirk Lindemans, General Managers van de brouwerij, kan u contact opnemen met: Arne Van Ongeval – arne.vanongeval@ogilvy.com - 0476 81 76 71

Arne Van Ongeval Account Director at OGILVY GROUP SA,Ogilvy Public Relations Brussels